Chiapudding med kokosmelk og klementin

Dette er den perfekte hverdagsfrokosten!

Publisert Sist oppdatert

Å lage chiapudding er såre enkelt - og vanvittig godt.

Du kan tilsette hva du måtte ønske, men vi foretrekker å proppe den full med antioksidanter og vitaminer som er bra for deg.

Emilie Nereng tipser her om sin favoritt, som blant annet inneholder klementin og kokosmelk.

Chiapudding med kokosmelk og klementin

Flere frokostoppskrifter:

Sunn jordbærshake

1 porsjon
– La denne stå i kjøleskapet over natten så har du en deilig og næringsrik frokost klar neste morgen.

Du trenger:

3 ss chiafrø 1,75 dl lett kokosmelk 1 ts lønnesirup 1⁄2 ts vaniljeessens Et dryss kanel Til servering: Klementin i skiver, bær og kokosflak .

Slik gjør du:

Bland alle ingrediensene til chiapuddingen i en beholder eller skål, sett i kjøleskapet og la stå i minst 4 timer, eller natten over. Skjær tynne skiver av en klementin eller annen frukt og press det langs kanten av glasset du vil servere i. Hell oppi ferdig chiapudding og topp med bær.

Overnight chiapudding med raw-kake

Bakte egg i avokodo med brie

8 enkle og supersunne frokoster

Camilla Pihls bananpannekaker

Powered by Labrador CMS