skjønnhet

Vi spår at dette blir et av sommerens mest populære skjønnhetsprodukter

Flere i ELLE-redaksjonen er frelst for lengst!

Publisert Sist oppdatert

Kylie Jenner delte nylig en video med hele sminkerutinen sin – trinn for trinn – og som alltid fulgte millioner med (oss inkludert, selvfølgelig). Blant produktene hun brukte, la mange merke til at That Dewy Look fra CAIA Cosmetics var inkludert. Siden videoen ble publisert, har produktet fått økt oppmerksomhet på både TikTok og Instagram – og det kan se ut til at interessen rundt produktet har fått et aldri så lite løft. Kanskje ikke så overraskende, med tanke på at sprayen allerede er en favoritt blant mange som ønsker å tilføre litt ekstra fuktighet gjennom dagen, eller som jakter en glødende finish på sminke-looken. 

CAIA Cosmetics ble grunnlagt av Bianca Ingrosso og Vanessa Lindblad i 2018, og har på få år vokst til å bli et av Nordens mest omtalte skjønnhetsmerker. I dag drives merket av Camilla Bastin og Johanna Eriksson Hamrén, som har vært med siden starten og nå har hovedansvaret for merkevarens videre vekst og posisjonering. Les historien om veien fra influencer til skjønnhetsimperium her. 

CAIA Cosmetics har lenge hatt en solid følgerskare, men en utilsiktet plass i sminkerutinen til en Kardashian/Jenner kan ha bidratt til å sette ekstra fart på engasjementet rundt branded, og ikke minst That Dewy Look.

Shop That Dewy Look her: 

That Dewy Look fra CAIA Cosmetics, kr 275. 

Les også: Hailey Biebers skjønnhetsmerke Rhode solgt for 1 milliard dollar. 

Powered by Labrador CMS