Caroline Skjelbred - Postkort fra Ibiza

Foto: @carolineskjelbred

Se bildene fra Carolines ferietur, og få hennes beste ferietips til partyøya Ibiza.

Publisert Sist oppdatert

Ferietips Ibiza: Caroline Skjelbred har nettopp kommet hjem etter en uke på Ibiza hvor latter, gode venner og masse nydelig mat stod på menyen. Her gir hun sine beste Ibiza-tips og viser hva hun hadde pakket med seg i feriegarderoben.

Les også: Carolines beste beauty hacks

Reisefølge: Jeg dro med mange venner og kjærsten min Nils. Vi var tilsammen en gruppe på 9 stykker.

I feriekofferten hadde jeg med meg: En superfin grønn silkekjole med spagettistropper fra Ganni, og en haug av knallfargede bikinitruser i krepp .

Jeg bodde på: En båt...

Hotellfrokosten bestod av: Vi startet dagen med Elixir til frokost laget av ingefær, sitron og vann, deretter gikk det i fersk frukt og nydelige omeletter.

Dagene på Ibiza bestod av: Bading, chilling, lange deilige luncher og latterkramper.

Mitt favorittsted å spise lunsj:

Jeg har det alltid gøy på Beso Beach på Formentera. En perle av en liten øy rett utenfor Ibiza.

Disse restaurantene bør du sjekke ut:

Experimental Beach, Sa Punta, El Chiringuito og Nobu Ibiza - De har helt sinnsykt godt mat! Prøv lobster pastaen på Chambao den er helt latterlig digg…

Jeg shoppet på: Småbutikker i gamlebyen.. Der finner jeg alltid noe unikt til en god pris!

Mitt beste feriekjøp: To korte silkekjoler -en i rød zebramønster og en i blå zebramønster. Disse er mine perfekte feriekjoler.. Jeg kjøpte de i gamlebyen på Ibiza for 8 år siden!

Disse beauty produktene har jeg alltid med meg på ferie: Ouai hårolje - den lukter helt magisk, solfaktor 50 til ansiktet, lipgloss fra Chanel, vippetang og en highlighter fra Dior. Mer trenger jeg ikke på ferie!

Den beste kvelden var når vi... Vi dro på Lio en kveld. En restaurant og cabaret som er helt fantastisk morro!!

Jeg følte meg veldig fin da jeg hadde på meg: Jeg tok på meg min superfine Sissel Edelbo silkekimono hver morgen. Det er viktig å starte dagen med stil. Hehe.

Jeg spiste på: På båten - en helt nydelig pasta vongole!

På kvelden hadde jeg helst på meg: Mine Arizona Love sandaler…

Om det rocker i dansefoten: Så danser jeg, dansegulv eller ei...

Mine beste tips til Ibiza: Utforsk øya, det er så mange magiske steder man bør oppleve, og solnedgangene der – Herregud så vakre!

Det beste ferieminnet fra turen: Alle latterkrampene vi hadde, og den gode stemningen! Det var virkelig good vibes hele turen.