Slutt for Zara som vi kjenner det

Foto: Getty Images

Den spanske kleskjeden gjør en stor endring...

Publisert Sist oppdatert

Flere store motehus har byttet visuell profil og logo de siste årene.

Nå tar Zara en Celine og bytter ut den ikoniske logoen vi alle kjenner så godt, melder Fashionista.

Nye Zara

Den nye logoen har bokstaver som overlapper hverandre og ser litt mer moderne ut. Litt som nye Celine og nye Saint Laurent.

Den spanske kleskjeden har eksistert i 45 år og er en av verdens største. Det er andre gang Zara bytter logo.

Zara ble etablert av Amanico Ortago og Rosalia Mera i 1975. Zara eies av Inditex group som er verdens største klesprodusent. Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius og Oysho eies også av Inditex.

Det tar nok ikke lag tid før vi kommer over sjokket og glemmer at logoen har sett annerledes ut.

Du har vel hørt om "Sayonara Zara-party"?

Sier du også Zara feil?!

Powered by Labrador CMS