mote
Superstjernen fronter ny kampanje
![Superstjernen fronter ny kampanje](https://image.elle.no/818943.webp?imageId=818943&x=0.00&y=28.62&cropw=100.00&croph=45.61&width=960&height=548&format=jpg)
Vi ELLEsker dette!
Forrige uke presenterte Pharrell Williams sin første herrekolleksjon som Creative Director for Louis Vuitton. Blant de nye produktene finner vi den mye omtalte Speedy vesken i et helt nytt design. Og hvem bedre til å fronte den nye veskemodellen enn pop-artisten Rihanna.
Les også: Kendall Jenner viste frem kjæresten på after-party
Rihanna fronter ny Louis Vuitton-kampanje
![Superstjernen fronter ny kampanje](https://image.elle.no/818948.webp?imageId=818948&x=0.00&y=0.00&cropw=100.00&croph=100.00&width=960&height=1200&format=jpg)
De nye Speedy-veskene kommer i fire ulike farger og i ni forskjellige størrelser.
Bildene av Rihanna er fotografert av Keizō Kitajima og Martine Syms.
![Superstjernen fronter ny kampanje](https://image.elle.no/818950.webp?imageId=818950&x=0.00&y=0.00&cropw=100.00&croph=100.00&width=960&height=1200&format=jpg)
Kampanjen er stylet av Cynthia Lu og Matthew Henson, som begge har jobbet med Pharrell Williams over lengre tid. I bakgrunnen kan man skimte Musée d’Orsay i Paris.
Pharrell Williams har latt seg inspirere av Canal Street på Nedre Manhattan ved utformingen av de nye Speedy-veskene. Et kulturelt midtpunkt i New York med en mangfoldig utstråling.
Speedy så første gang dagens lys i 1930, og er designet av Gaston-Louis Vuitton. Den klassiske Speedy var ment som en reiseveske – og hadde først navnet "the Express".
I 1959 ble ble den relansert med LV-monogram på og i 1959 ba skuespiller Audrey Hepburn (som var en stor fan av veske-modellen) om en mindre versjon som passet bedre til hennes smale former, og slik ble den ikoniske Speedy 25 til.