mote

Superstjernen fronter ny kampanje

Vi ELLEsker dette! 

Publisert

Forrige uke presenterte Pharrell Williams sin første herrekolleksjon som Creative Director for Louis Vuitton.  Blant de nye produktene finner vi den mye omtalte Speedy vesken i et helt nytt design. Og hvem bedre til å fronte den nye veskemodellen enn pop-artisten Rihanna. 

Les også: Kendall Jenner viste frem kjæresten på after-party

Rihanna fronter ny Louis Vuitton-kampanje 

De nye Speedy-veskene kommer i fire ulike farger og i ni forskjellige størrelser. 

Bildene av Rihanna er fotografert av Keizō Kitajima og Martine Syms.

Kampanjen er stylet av Cynthia Lu og Matthew Henson, som begge har jobbet med Pharrell Williams over lengre tid. I bakgrunnen kan man skimte Musée d’Orsay i Paris.

Pharrell Williams har latt seg inspirere av Canal Street på Nedre Manhattan ved utformingen av de nye Speedy-veskene.  Et kulturelt midtpunkt i New York med en mangfoldig utstråling.

Speedy så første gang dagens lys i 1930, og er designet av Gaston-Louis Vuitton. Den klassiske Speedy var ment som en reiseveske – og hadde først navnet "the Express".

I 1959 ble ble den relansert med LV-monogram på og i 1959 ba skuespiller Audrey Hepburn (som var en stor fan av veske-modellen) om en mindre versjon som passet bedre til hennes smale former, og slik ble den ikoniske Speedy 25 til. 

Powered by Labrador CMS