Monki samarbeider med Mental Health Europe

Lanserer fire limited edition T-skjorter med viktig budskap.

Publisert Sist oppdatert
I dag lanserer Monki sitt andre samarbeid sammen med Mental Health Europe.
Deres første samarbeid med tittelen «All the Feels» utforsket sosiale medier og dens potensielle effekt på ungdommers helse.
Nå ønsker Monki å utforske temaet mental helse og innvirkningen den har på det daglige livet, skriver de i en pressemelding.
I tillegg til fire limited edition T-skjorter, har Monki, med støtte og kompetanse fra Mental Health Europe, laget tre kortfilmer.
Hver film er basert på en følelse: Feeling happy, feeling sad og feeling everything.
Monki.com har de også lagt ut noen praktiske tips som har som formål å forbedre mental helse.

Å være med og bidra til å styrke unge kvinner ligger i kjerneverdiene til Monki, skriver de i pressemeldingen.

Mental Health Europe er en ikke-statlig organisasjon som fungerer som en nettverksgruppe i Europa. De er forpliktet til å fremme positiv helse og de jobber aktivt mot å bidra til å avstigmatisere mental helse.

Powered by Labrador CMS