skjønnhet

H&M Beauty presenterer ny identitet og teamer opp med Raoúl Alejandre

Superfreshe nye produkter fra H&M Beauty blir snart å se i butikkhyllene!

Publisert Sist oppdatert

I mai åpnet H&M Beauty verdens første flagship store i Oslo, og nå satser de enda større og presenterer ny look på sitt eget sortiment.  

Brandets mascaraer, blusher og leppestifter (i tillegg til andre produkter etterhvert), får både ny look og ny vegansk formel. Den nye identiteten er superminimalistisk og fresh, og er helt i tråd med brandets signatur og røde logo. 

Ny og superfresh look på H&M Beauty sine egne produkter.

Med på laget har de fått med seg den anerkjente makeup-artisten Raoúl Alejandre, som sier dette om samarbeidet: 

– Jeg føler meg beæret og glad for å kunne bringe mine visjoner til dette partnerskapet. Jeg elsker teamet jeg jobber med, og de inspirerer meg til skyve kunstnerskapet mitt i en retning som er frisk og tidløs samtidig som det er en statement. Jeg er klar til å ta med innovative og eksklusive teknikker til dette samarbeidet.

Produktene kommer i butikk og på nett i oktober. Først ut er mascaraene, og så vil mer av sortimentet gradvis oppdateres i 2024. 

Les også: Åpningen av H&M Beauty sin flagship-butikk i Oslo. 


Les også: Strawberry-sminke – alt du trenger for å oppnå den virale looken. 

Powered by Labrador CMS