Celine Aagaard er ny kampanjemodell for H&M

– Første gang kleskjeden bruker norsk influencer i stor internasjonal kampanje.

Publisert Sist oppdatert

Celine Aagaard fronter H&Ms store globale vårkampanje.

Kolleksjonen er laget av kun bærekraftige materialer.

H&M har valgt å bruke norske Celine Aagaard på sin store vårkampanje, kolleksjonen består av moderne og romantiske plagg, fra blomstrete sett til luftige kjoler, som alle er laget av bærekraftige materialer som økologisk bomull, Tencel og resirkulert polyester. Farge paletten består av jordiske toner, lys rosa og hvitt.

Bærekraftig mote

Kampanjen frontes av tretten sterke og inspirerende kvinner fra hele verden.

Norske Celine Aagaard, gründer, kreativ direktør og influenser, fronter kolleksjonen i de nordiske landene. Sammen med Celine finner man også berømte ansikter som Gala Gonzales, Naomie Harris og Rosario Davis.

– «Vi er veldig fornøyde med at årets store vårkolleksjon er laget av 100 % bærekraftige materialer. Feminine, avslappede silhuetter og drømmende blomster-print, designet av vårt in-house design-team, er lette å mikse og matche. Kolleksjonen viser at mote og bærekraft kan kombineres på en vakker måte», sier Maria Östblom, Head of Design Womenswear i en pressemelding.

H&M Conscious Collection 2019 lanseres globalt 11. april og vil være tilgjengelig i butikk og på H&M.com.

Powered by Labrador CMS