Camilla Pihl blir klesdesigner

Starter eget klesmerke i samarbeid med Holzweiler.

Publisert Sist oppdatert

Influencer Camilla Pihl avslørte idag i sine sosiale medier-kanaler at hun lanserer sitt eget klesmerke i samarbeid med agenturet Holzweiler.

Kolleksjonen som ifølge Min Mote blir lansert våren/sommeren 2019 og som skal bære navnet til influenceren, har Camilla Pihl brukt nesten tre år på. Hun og forloveden Peter Peters har selv investert i prosjektet som Holzweiler skal selge for henne.

Susanne Holzweiler la ut følgende om samarbeidet på sin Facebook: "Jeg ELSKER når alt skjer på engang!!" "Idag slipper vi nyheten om et nytt brand vi skal skape med 2 personer jeg ser enormt opp til, som har skapt suksess på suksess på suksess de siste årene, som vi digger å henge med og som er minst like fine inni som de er utapå". Og hinter til klesmerket de nå skal skape med Pihl og Peters.

Camilla Pihl har tidligere gjort samarbeid med neglelakkmerket Essie, smykkekjeden David Andersen og skomerket Bianco. Hun har gjort stor suksess med hudpleieserien Skin by Camilla, som selges eksklusivt på alle Vita-butikker i landet, men dette blir første gang hun står på egne bein om å designe et klesmerke.

Camilla er kjent for å ha en enkel stil og liker å kle seg i enkle topper og t-skjorter, slitte jeans, sorte skinnjakker, deilige ullgensere og blomstrete kjoler. Kanskje er dette noe vi kommer til å se i den nye kolleksjonen?

ELLE kommer tilbake med mer.

Les også: Dette er Camilla Pihls beautyfavoritter

Powered by Labrador CMS